וילון בתפירה אישית – להוסיף את הטאץ' האישי שלכם לבית

עיצוב חלל הבית משלב בתוכו צבע וחומר, כאשר חלק מהותי באווירה שתשרה הם הווילונות. וילונות ארוכים יוצרים אווירה יוקרתית ומעוצבת, בעוד וילונות קצרים יותר משמשים בעיקר כאלמנט המסתיר את אור היום, ומשתלב ביצירות האומנות על הקיר.

בווילוניה אנו מתמחים בתפירת וילונות איכותיים מבדים מגוונים בשלל צבעים. מעוניינים בהתאמה מירבית לריהוט בבית. רוצים שהספה והווילון ידברו זה עם זה באותה השפה העיצובית? בחרו וילון בהתאמה אישית.

מעצבים בעצמכם את החלום לו אתם קוראים בית

אתם קובעים את האורך המדוייק של הווילון, את המרקם היחודי של הבד, ועד כמה הוא מסתיר את האור כאשר הווילון סגור. אם אתם מעוניינים ליהנות מאור השמש ללא פתיחת הוילון, תוכלו לבחור בבדים עדינים ורכים, מעט שקופים, שיעניקו את המראה המעוצב לבית ועדיין ישמרו על חדר מואר.

שנים של ניסיון ושנתיים אחריות

וילוניה מתמחה בעיצוב וכן תפירת וילונות בהזמנה אישית . בשנים האחרונות סייענו למאות עסקים ובתים למצוא את העיצוב הנכון לכל חדר, שיותאם בצורה מושלמת לצבע הקיר, לשטיחים ולאווירה שאתם מעוניינים להשרות על החלל. תפירת וילונות אישית מאפשרת לכם לבנות את היחוד כל חדר בצורה אינדבידואלית, כאשר אינכם מוגבלים להיצע הקיים בחנויות.

כל סוגי הווילונות תחת קורת גג אחת

מעבר לווילונות שאנו תופרים עבורכם באופן אישי,במתפרה שלנו,  תמצאו אצלנו גם ווילונות גלילה, וילונות ונציאניים מיוחדים, וילון רומאי רק ווילונות מיוחדים בעיצובים מרהיבים לחדר ילדים. ספרו לנו איך הייתם רוצים שהחלל יראה ונמצא את הווילון המתאים לו בדיוק. הביטו במגוון הפרויקטים שבצענו בעבר, בשיתוף עם מעצבי פנים שונים ובעבודה עם מוסדות מהגדולים בארץ, ביניהם רשתות מזון, בתי ספר ומתנסים, אולמות אירועים ואולמות תצוגה, מסעדות ובתי קפה, מושבים ומועצות מקומיות ועמותות שונות.

הווילונות שלכם מחכים כאן

בעוד מספר שנים, כאשר הווילונות עדיין נראים חדשים כאילו זה עתה הותקנו בבית, תיזכרו בנו שנית. במגוון המוצרים שהוצע לכם, בשירות ללא פשרות שאנו מקפידים להעניק לכל לקוח מקטן ועד גדול ומעל כל בחוויית הקנייה הייחודית.

הווילונות החדשים שלכם מחכים כאן – צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח להפתיע אתכם בפגישת יעוץ חינם בכל רחבי הארץ! הווילוניה 

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ חינם ברחבי הארץ