עיצוב וילונות

וילונות מעוצבים מאפשרים שליטה על כמות האור הנכנס לחלל, ויסות טמפרטורה, מהווים חיץ מבודד נוסף מפני רעשים וחום, ויש להם אמירה עיצובית, דומיננטית, כזאת שמכתיבה את קו העיצוב הכללי, ואת האווירה, שתשרה במרחב.
טיפים להתאמת וילון מעוצב לאווירה הרצויה

אווירת המראה הכפרי והרומנטי

המראה הכפרי והרומנטי מתאפיין בריהוט עץ בגוונים טבעיים, שילוב של טקסטורות רכות לצד מחוספסות, המעניקות מראה אותנטי, מאוזן ונינוח.
בחירה בוילונות מבדים חצי שקופים, כמו וילון רומאי רך בתוספת בטנה תעניק מראה גלי, רך ונינוח, ותשתלב היטב בחדרי שינה, ואף בחללי המגורים.
במידה והחלונות או הוויטרינות ממוקמים בכיווני אוויר מוארים כמו מערב, לקראת השקיעה ודרום, מומלץ לשלב וילון הצללה, אשר ישלים את המראה, יעניק צל, וישמור על טמפרטורה מבוקרת.
ליצירת אווירה כפרית במדבר ניתן לשלב תריס ונציאני בגימור עץ, אשר ישתלב היטב עם כל חיפוי וייטמע בסביבה השומרת על הגוונים הטבעיים.

אווירה מודרנית, מינימליסטית וחדשנית

העיצוב המינימליסטי, משתלב היטב בסביבה אורבנית, ומאופיין בפונקציונאליות מבנית לצד ריהוט רב שימושי, קל, קטן ממדים, ושילוב של גוונים מונוכרומטיים לצד נגיעות צבעוניות.
בחירה בגווני וילונות לבנים, חיוורים ובגווני פסטל, אשר מעצימים את האו הנכנס, ויוצרים אשליה של חלל גדול.
ליצירת אשליה של חלל קטן מומלץ לבחור בגוונים כהים לוילונות מעוצבים, אשר ישתלבו היטב עם ריהוט בהיר, וחיפוי בריקים לסוגיו. הדגמים המומלצים הם וילון עם גלילת זברה, אשר מעניק מראה חדשני, וילון רומאי קלאסי, אשר נפתח ונסגר באופן סימטרי, ונתפר בהזמנה אישית, או וילון דואט, שמתכתב היטב עם עיצוב מודרני, ומאפשר אף בידוד מפני רעשים וחום.

אווירה לפי עונות השנה

ישנם דיירים הבוחרים להישאר גמישים בסגנון הלבשת הבתים שלהם, ומחליפים את פרטי הטקסטיל שלהם לרבות עיצוב וילונות עלפי עונות השנה.
שילוב וילון עם גוון דומיננטי, יחד עם אבזור סולידי, ולהיפך, שילוב אבזור דומיננטי, יחד עם וילון מעוצב בגוון מונוכרומטי, אשר יהווה רקע לחגיגה.

"הוילוניה" סטודיו מקצועי לוילונות לרבות שירותי תפירה מבדי עילית, התקנת מנועים וליווי פרויקטים משלב התכנון, לתאום ייעוץ אישי בכל הארץ לוילונות לכל חלל

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ חינם ברחבי הארץ