וילון גלילה חשמלי

למה כדאי לקנות וילון גלילה חשמלי?

 

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי דירות ועסקים בוחרים וילון גלילה חשמלי לבית או למשרד. העדפת סוג זה של וילונות נובעת מהיתרונות המהותיים שהם מספקים. בסטודיו של הוילוניה מוצע מבחר איכותי ומגוון של וילונות גלילה חשמליים במחיר משתלם. כמו כן לרשותכם עומד צוות ייעוץ מקצועי שיבחן יחד עמכם את מאפייני הוילון והמנגנון הנדרשים לביתכם.

למידע נוסף לחצו כאן

הפעלה נטולת מאמץ

 

בחירה בוילונות גלילה חשמליים חוסכת לכם את הטרחה שבהפעלה ידנית של הוילון. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על מתג בקיר, בשלט רחוק ואף דרך מכשיר נייד וכך לסגור ואו לפתוח את הוילון בקלות ובלי מאמץ. חסכון זה במאמץ מתאים במיוחד עבור בתים עם הרבה וילונות, בתים עם וילונות גדולים וכבדים להסטה, וכן עבור קשישים ואנשים בעלי מוגבלויות.

 

מנגנון איכותיים

 

אנו מציעים לכם וילונות גלילה עם מגנון חשמלי איכותי, אמין ועמיד לאורך זמן. המגנון כולל מנוע של חברה מוכרת בעוצמה מספיקה לגודל ומשקל הוילון. כמו כן אנו מספקים אחריות ארוכת טווח עבור המנוע. כך תזכו במערכת מתקדמת שתשרת אתכם למשך שנים רבות וטובות.

 

וילונות חכמים

 

בימינו ניתן לחבר וילון גלילה חשמלי למערכת בית חכם וכך לזכות בשליטה מרבית בוילון בכל שעות היום ומכל מקום. כך למשל תוכלו לתכנת מראש את הוילון כך שייפתח וייסגר בהתאם לכמות אור ומידת פרטיות מבוקשת, בין אם כוילון סגור בצהרים ופתוח בבוקר בימות הקיץ, וילון סגור בשעות הערב השומר על פרטיות וכדומה. בנוסף, את הוילון תוכלו לפתוח ולסגור מהמיטה, מהעבודה ואף במהלך חופשה בחו"ל.

 

וילונות מעוצבים

 

מלבד מנגנון הפעלה חשמלי מתקדם אנו מספקים וילונות גלילה בעלי מגנון חשמלי בשלל דגמים, מידות, גוונים וסוגי בדים, ועם אפשרות להתאמה אישית מלאה. כך תוכלו לזכות בוילון פרקטי ואסטטי המתאים למידות החדר ולסגנון עיצוב של החלל בו הוא מותקן והצבעים השולטים בו. כמו כן, בהתאם לבד הנבחר תוכלו גם לשלוט במידת השקיפות של הוילון, מחדירה רכה של אור ועד האפלה מוחלטת. 

 

הזמנת וילון גלילה חשמלי

 

להזמנת וילון גלילה חשמלי במחיר משתלם, לקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא בחינם,  צרו קשר עם הוילוניה בטלפון 054-2304230.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.