וילונות חשמליים

למי מאיתנו לא קורה שהוא בדיוק חזר מהעבודה, חימם לעצמו ארוחת צהריים, התיישב בספה בצורה מפנקת, הדליק טלוויזיה על מנת להמשיך לצפות בסדרה האהובה עליו בזמן האוכל ואז שם לב שהתריס בסלון עדיין פתוח והורס לו לגמריי את חווית הצפיה. או שיצאתם מהמקלחת, לבשתם פיג׳מה מפנקת, נכנסת למיטה ואז נזכרתם שלא סגרתם את התריס בחדר – מה שאומר שהשמש כבר תעיר אתכם הרבה לפני השעון. אז נעים מאד – נגמר העידן של להתגאס לגמריי ולקום לחלון. הכירו את הווילונות החשמליים!

איך זה בעצם עובד?

וילונות חשמליים מונעים כמובן על ידי מנוע קטן ומוסתר, הוא שקט ומותאם בדיוק למשקלו ולגודלו של הוילון שלכם. מנוע זה יכול להיות מוסתר בחלקו העליון של מסילת הווילון כמו למשל בוילונות מסוג סאן סטריפ, סאן סי, גלילה, דואט ווילונות ונציאנים. מנועים אשר מוסתרים לצד בדי הווילון, מתחברים למסילת הוילון בצורה מאונכת והם פופולריים יותר בקרב וילונות הסתה מבד.  

שקע בקרבת מקום

אז רגע, במידה ואני מעוניין להתקין וילון חשמלי אני חייב שקע חשמלי בסמוך לוילון? ובכן, ברוב המקרים הווילונות החשמליים אכן מחוברים לחשמל בעזרת חוטי חשמל וכבלים חבויים מה שלעיתים מצריך הכנה מראש. אך אל דאגה, במידה ואין באפשרותכם להעביר חשמל בסמוך למקום הרצוי, קיימים וילונות חשמליים אשר המנועים שלהם בעלי סוללה נטענת. מה שחוסך לכם הזמנה של חשמלאי.

איך מפעילים וילון חשמלי?

שאלה מצוינת ללא ספק אשר צריך להבהיר את התשובות אליה. כן, נכתבה המילה תשובות ברבים מכיוון שיש מספר אופציות לתפעול הווילון המבריק הזה.

  • מתג חשמלי – באפשרותכם לשלוט על הווילון בחלל הבית שלכם בעזרת מתג חשמלי כמובן, פיתרון נוח ומוכר לאנשים רבים.
  • מפסק אלחוטי – בדיוק כפי שהיום ניתן למצוא מנועים אלחוטיים, קיימים גם מתגים אלחוטיים אשר מאפשרים שליטה בוילונות בודדים או במספר רב של וילונות.
  • שלא רחוק – במידה והתקנתם מספר רב של וילונות חשמלים בבית, באפשרותכם לרכוש שלט רחוק רב ערוצי אשר מכיל לא פחות מ16 ערוצים, כלומר, תוכלו לשייך כל וילון לערוץ משלו או לחילופין, ערוץ מסוימים אזר ישלוט על קבוצת וילונות, מה שיאפשר לכם שליטה מירבית בכל הוילונית בעזרת כלי עזר בודד.
  • בית חכם – במידה והתקנתם בביתכם מערכת של בית חכם אשר מסתנכרנת עם התאורה, הטלויזיה, המזגן ובעצם, כמעט עם כל דבר , כמובן שתוכלו לצרף גם את הווילון החשמלי שלכם לחוכמת הבית.
  • טלפון חכם – כמובן שניתן לשלוט על הוילונות בבית גם מהפלאפון היקר לנו מכל. מה שאומר שתוכלו לסגור את וילון חדר השינה במידה ושכחתם לעשות זאת וכבר התכרבלתם במיטה בכיף. לחילופין, תוכלו לסגור הרמטית את וילונות הבית מהחופשה המפנקת שלכם בחו״ל.
  • חיישנים – ניתן לתכנת את הווילון החשמלי לתגובת האור והרוח. כלומר – לגרום חוילון להסגר או להפתח אוטומטית במידה וחם מדיי או שהרוחות בחוץ משתוללות.

למה אני צריך וילון חשמלי?

כפי שהוזכר, לוילונות חשמליים יתרונות רבים, אך האמינו לי מה שהוזכר הוא ממש על קצה הקרחון. לפניכם רשימת יתרונות על פני וילונות מסורתיים – כולל נוחות, בטיחות ויעילות אנרגטית, אשר אין לי כל ספק שתגרום גם לסבים הטכנופובים שלכם לרצות להתקדם לטכנולוגיה הזו –

  • עיצוב – וילונות חשמליים זמינים במגוון סגנונות שיתאימו לכל עיצוב של כל חלל רצוי.
  • שליטה – ניתן לשלוט בוילונות אלה באמצעות שלט, טיימר או אפליקציה לסמארטפון.
  • בטיחות – וילונות חשמליים הם בחירה מצוינת עבור בתים עם ילדים או חיות מחמד, שכן ניתן לתכנת אותם להיפתח ולהיסגר אוטומטית, מה שיבטיח כי הווילונות לא יישארו פתוחים כשאף אחד לא בבית.
  • חיסכון – וילונות חשמליים חסכוניים יותר באנרגיה מאשר וילונות מסורתיים, שכן ניתן לתכנת אותם להיפתח ולהסגר בהתאם לאור היום. תוכלו לווסת את כמות אור השמש הנכנסת לחדר מה שימנע מכם להאיר את החדר בתאורה מלאכותית.
  • טמפרטורת החדר – וילון חשמלי יכול לעזור לשמור על חדר קריר יותר בקיץ וחם יותר בחורף, מה שיכול לחסוך בעלויות החשמל.

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אין ספק כי לוילונות חשמליים יתרונות רבים ומרובים אשר יספקו אתכם ויענו על כל הצרכים שלכם ומעבר לכך. המלצה חמה למקום בו תוכלו לרכוש וילון איכותי ומותאם אישית היא מבית הוילוניה. תוכלו להתרשם הן בפגישה אישית והן באתר או בשיחה טלפונית. תתחדשו!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

תפריט נגישות

מפעל כחול לבן לייצור וילונות!

לכל הארץ: 077-231-4243

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ
חינם

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ חינם ברחבי הארץ

רוצה לדבר איתנו כבר עכשיו? 077-231-4243 לכל הארץ