וילונות לחדר שינה

כשמדובר בבחירת וילונות לחדר השינה, יש גורמים שצריך לקחת בחשבון מעבר לפן האסתטי. עיצוב הפנים שתבחרו בחדר השינה שלכם יכול להשפיע על השינה שלכם, מה שבהכרח משפיע על הבריאות הפיזית והנפשית שלכם. על פי מחקרים, האור הוא הגורם החיצוני החשוב ביותר המשפיע על השינה – מה שהופך את וילונות חדר השינה חשובים יותר למנוחת לילה טובה.

למה צריך וילונות לחדר שינה

חדר השינה צריך להיות המקום שבו הכי נעים לשהות, לנוח ולטעון מצברים בשינה טובה. ברוב חדרי השינה יש חלון, ובאמצעות וילונות לחדרי שינה ניתן לשלוט על התאורה שיש בחדר גם בלי קשר לתאורה ולתנאי מזג האוויר שיש בחוץ. שינה טובה ורציפה הוכחה כגורם משפיע על בריאות הגוף והנפש, ובחדרי שינה בהם אין מספיק חושך טבעי, יש צורך בוילונות לחדרי שינה כדי להחשיך לחלוטין את החדר ולעזור לכם לישון טוב יותר. בנוסף, וילון בחדר השינה יאפשר לכם לצפות בטלוויזיה בלי החזרי אור והתמונה שתקבלו מהמסך תהיה חדה וברורה יותר.

זאת ועוד, וילונות לחדר שינה מספקים פרטיות מירבית, והם מוסיפים אלמנט עיצובי לחדר. ישנם וילונות לחדרי שינה שמחשיכים לגמרי את החלל, ויש כאלה שיוצרים הצללה – ואתם יכולים לבחור מה מתאים לכם. לכן, וילונות לחדר השינה הם גם פריט פונקציונאלי, אך הוא גם נדבך חשוב בעיצוב החדר, התאורה והאווירה שבחלל

איך לבחור וילונות לחדר שינה

  1. שליטה בתאורה של חדר השינה

אחד הפרמטרים הכי חשובים שישפיעו על בחירתכם בוילונות לחדר שינה, יהיה רמת ההצלה או החשכה שהוילון מספק. באמצעות וילונות לחדרי שינה, אתם שולטים בתאורה הטבעית שחודרת לחלל, בכל שעות היום ובלי תלות במזג אוויר ובתאורה שמחוץ לחדר. כל וילון מגיע עם אפשרויות הצללה או האפלה שונים, כך שאתם יכולים להחליט עד כמה אתם רוצים שהחדר יהיה חשוך או מואר.

כך למשל, אם אתם מעוניינים בחושך מוחלט, תוכלו לבחור בוילונות מבד האפלה אטום כמו וילונות גלילה, ואם אתם דווקא מעוניינים בהצללה חלקית, תוכלו לבחור בוילונות עם בד שקוף או בד זברה.

  1. בחירת הבד האיכותי ביותר

בעת בחירת וילונות לחדר שינה, תחילה חשוב לבחור בסוג הבד הנכון שישאר איתכם לאורך זמן. הסוג הנפוץ ביותר הוא כותנה. בד הכותנה הוא הנפוץ ביותר משום שקל לטפל בו ומשום שהוא בד נושם. בנוסף, מומלץ לבחור בבד שיהיה קל לכבס אותו. יתר על כן,  אם מה שאתם מחפשים בחדר השינה זו דווקא אווירה יוקרתית, בחירה בוילונות לחדרי שינה שעשויים מבד כבד יותר, יוצרים מראה מפואר יותר.

סוג נוסף של בד שמעניק מראה אלגנטי שמשרה אווירה נעימה בחדר השינה, הוא בד המשי. המשי מעניק מראה יוקרתי ואוורירי, אך התחזוקה שלו מעט קשה יותר. סוג בד נוסף הוא בד הקטיפה שמצויין לבידוד תרמי של חדר השינה, והולך נהדר בחדרים שמקבלים אור שמש בוהק שמפריע לשינה, או למי שאוהב לישון עד מאוחר בלי שהשמש תעיר אותו. אם אתם דווקא מחפשים וילון מבד עם מחירים נוחים יותר, אז כדאי שתלכו על פוליאסטר. הפוליאסטר לא יקר במיוחד והוא קל לתחזוק.

  1. סגנון עיצובי

חשבו אילו צבעים יתאימו לחלל שלכם כדי לבחור את הוילון הנכון לחדר השינה. ברוב המקרים, צבעים בגוונים קרירים משתלבים היטב עם גוונים קרירים אחרים, ולהיפך. מומלץ להימנע מצבעים בהירים אם חדר השינה שלכם מתמלא באור שמש. בנוסף, לגבי וילונות מעוצבים, צריך להסתכל עליהם כעל אמנות קיר. כלומר, וילונות מעוצבים יכולים להיות בעלי אפקט זהה של יצירת אמנות שמושכת את כל תשומת הלב בחדר, אז קחו זאת בחשבון בתהליך הבחירה בוילונות לחדרי שינה.

 

 

  1. מסגרת הוילון

התאימו את הוילון עצמו למסגרת ולמסילה עליה יורכב הוילון. לכל בד יש משקל אחר, וכל מרקם של בד מתאים לחומר אחר ממנו עשויה מסגרת הוילון. כך למשל, וילונות שעשויים ממשי או מסאטן יתאימו יותר למעקה מעץ או מברזל יצוק, ואילו וילונות שעשויים מבד הפשתן יתאימו יותר למתכת או לגימורי עץ.

לסיכום

וילונות לחדר השינה תוכלו למצוא במגוון בדים, פתרונות הצללה, עיצובים ומרקמים, בסטודיו המקצועי והמתפרה האיכותית אצלינו בחנות הוילוניה. אם אתם אוהבים לישון עד מאוחר בלי שהשמש תפריע, או שאתם דווקא נהנים מקרני השמש שמטפסות בעדינות אל תוך חדר השינה – אצלינו תוכלו למצוא את כל הוילונות לחדר השינה, מהחומרים האיכותיים ביותר עם ליווי מקצועי ותפירה בהתאמה אישית.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

תפריט נגישות

מפעל כחול לבן לייצור וילונות!

לכל הארץ: 077-231-4243

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ
חינם

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ חינם ברחבי הארץ

רוצה לדבר איתנו כבר עכשיו? 077-231-4243 לכל הארץ