וילונות ונציאני

וילונות ונציאניים, הידועים גם בתור תריסים אוסטריים, הם סוג של חיפוי חלונות המורכב מרצועות אופקיים הניתנים להטיה מה שמאפשר  שליטה מלאה בכמות האור והפרטיות הנכנסת לחדר. וילונות אלה פופולרים מאד באירופה, אך אינם נפוצים באותה המידה בארצות הברית. בישראל הם תפסו תאוצה גדולה מאד הן בקרבת המשרדים והן בקרבת הבתים הפרטיים, הדירות ואף חדרי השינה והילדים.

לוילונות ונציאניים יתרונות רבים

ישנם מספר יתרונות לוילונות ונציאניים, האחד הוא שהם מספקים בקרת אור מתכווננת – בקרה זו מתאפשרת על ידי הטיית התריסים, מה שמסייע בוויסות כמות האור בחדר.  וילונות ונציאניים מושלמים עבור חדרים עשירים בשמש, מכיוון שניתן להתאים את הווילון להצללה הרצויה מה שימנע סינוור וטמפרטורות גבוהות בחדר ויסייע במתן פרטיות. כאשר תריסי הוילון סגורים, זרים אינם יכולים לראות לתוך החדר, מה שהופך את הווילונות הוונציאניים לאידיאליים עבור חדרי שינה וחדרי רחצה.

האם יש חסרונות?

כמובן, כמו בכל דבר. חשוב לדעת כי במידה ואתם שוקלים לרכוש וילונות ונציאניים לבית שלכם, יש כמה דברים שמומלץ לקחת בחשבון. ראשית, הם אינם מומלצים לחדרים בעלי תקרות גבוהות, זאת מכיוון שהם עלולים להיראות קטנים ביחס לגובה החדר. שנית, וילונות ונציאניים עלולים להיות קשים לניקוי, שכן אבק ולכלוך יכולים להצטבר בין התריסים במידה והוא אינו עשוי מהחומר הנכון. בנוסף, מכיוון שווילונות אלו מציעים בקרת אור מתכווננת, וילונות ונציאניים יכולים להיות מעט יקרים יותר.

אם כך, למה בכל זאת?

למרות החסרונות הללו, וילונות ונציאניים יכולים להוסיף נופך של אלגנטיות לכל חדר. אם אתם מחפשים כיסוי חלון אטרקטיבי ופונקציונלי, וילונות ונציאניים עשויים להיות האופציה המושלמת עבורכם. בנוסף, הם נוחים מאד לשימוש והם עמידים מאד בפני שינויים בטמפרטורות, מה שאומר כי בקיץ תסבלו פחות מחום ובחורף תסבלו פחות מקור. יש לציין כי במידה ותרכשו וילון ונציאני מאלומיניום תופתעו לגלות עד כמה הניקוי קליל ונעים.

עץ או אלומיניום?

ובכן, תוכלו למצוא וילונות ונציאניים אשר עשויים מחומר דמוי עץ ואלומיניום. ההבדל ברכישה תלוי בעיקר בכם. וילון/תריס עשוי דמוי עץ יכול להשרות אוירה חמימה, כפית ונעימה בחלל הבית הוא מתאים במיוחד לחללים עמוסי לחות ורטיבות כגון חדר רחצה. לעומת העץ, תריס עשוי אלומיניום משדר קלאסיות ויוקרה, ומתאים לכל חדר בבית, אפילו לסלון או לחצר וכמובן שגם למשרדים.

התאמה למשרדים

כפי שהוזכר קודם לכן, וילונות ונציאניים מומלצים ובהחלט נפוצים מאד במשרדים רבים בישראל ויש לכך סיבה טובה לגמריי – ראשית, את הוילונות אשר עשויים תריסי אלומיניום קל מאד לנקות. שנית, וילונות אלה מאפשרים שליטה מושלמת בכמות האור והשמש הישירה אשר נכנסת לחלל המשרד בעזרת התריסים המרכיבים אותם, מה שיאפשר להשרות אוירה נעימה לכל באי המשרד מבלי לסנוור אותם חלילה. בנוסף, וילונות אלה מושלמים לויסות טמפרטורות ולמתן פרטיות, אפילו בין משרד למשרד במידה והחוצץ בין החדרים הוא קיר זכוכית גדול ולא קיר גבס, או במידה והדלת שלכם שקופה אך הדבר לא מוצא חן בעינכם.

מדוע הם מתאימים לחדרי ילדים?

ובכן, חדר הילדים שלכם הוא החדר אשר סביר להניח כי יעבור את השינויים הרבים ביותר בבית. כנראה הוא התחיל כחדר שלישי עוד כשהייתם רווקים ומדיי פעם אפשרתם לחבר להעביר שם את הלילה, המשיך כחדר תינוקות ועוד יתפתח לחדר ילדים, נוער ומי יודע, יתכן וגם אחרי החתונה ה״ילד״ ישאר שם לתקופת חיסכון. למה כל זה חשוב? ובכן, וילון ונציאני הינו וילון עמיד ואיכותי מאד מה שאומר שסביר כי הוא ילווה אתכם במשך כל התקופה. הוילון הנ״ל מתאים לחדר הילדים שלכם מכיוון שהוא פשוט ישרוד כל שינוי בחדר – הוא קלאסי, נקי ולא מתאמץ! משתלב מושלם עם כל ריהוט, מאפשר האפלה מושלמת של החדר וקל לניקוי.

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, לוילונות ונציאניים יתרונות רבים ומרובים אשר מתחילים בעיצוב המושלם והמשתלב מה שאומר כי אפשר ורצוי להתקינו בכל חדר וחדר, ולמען האמת, היתרונות לא מסתיימים בשליטה בכמות האור מכיוון שיש עוד שלל רב יתרונות. הוילוניה הוא המקום המושלם לרכישת הוילון הונציאני החדש שלכם. תהיו בטוחים כי אתם בידים טובים וידאגו להתאים לכם וילון מושלם במידותיו ובאיכותו. תתחדשו!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

תפריט נגישות

מפעל כחול לבן לייצור וילונות!

לכל הארץ: 077-231-4243

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ
חינם

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ חינם ברחבי הארץ

רוצה לדבר איתנו כבר עכשיו? 077-231-4243 לכל הארץ