וילונות לחדר ילדים

חדר הילדים הוא בדרך כלל אחד החדרים המעוצבים ביותר בבית והמותאם ביותר לדייריו. הווילון בחדר הילדים צריך למלא מגוון תפקידים – הוא משמש כפתרון הצללה לחדר בימי הקיץ, מהווה חלק נכבד מהעיצוב בחדר, הוא צריך להיות פשוט להפעלה וקל לניקוי והוא צריך לאפשר הצללה חלקית או הצללה מלאה, לשימושים שונים, בשעות שונות של היום. אז איזה וילון יכול להיות כל אלה גם יחד? הוילוניה נותנת תשובות.

שינויים ידועים מראש

אחד הנושאים הראשונים שחשוב לזכור בעיצוב חדר ילדים הוא שהילד שגר בו משתנה מאוד במהלך השנים ובהתאם, משתנות גם הפונקציות שהוא אמור למלא. למשל, כאשר בוחרים דוגמה לווילון חשוב לזכור שמדובר בפריט מאריך שנים ולבחור עבורו דוגמה שתתאים גם לחדר רגוע של תינוק, גם לחדר צבעוני ועמוס צעצועים של ילד וגם לחדר בעיצוב בוגר ורציני יותר של נערים. באופן דומה חשוב לזכור שהמנגנון שהרחקנו מהישג ידו של פעוט סקרן צריך להיות גם נוח להגעה ונוח לתפעול לילד מבוגר יותר.

קנבס לבן

וילון בהיר בחדר הילדים יכול להיות פריט עיצובי מיוחד בעזרת הדפס או דוגמה לבחירתכם. בחירה בהדפס מעניין יכולה להפוך את הווילון הסגור ליצירת אומנות המתאימה לילד המתגורר בחדר ולעיצוב הכללי של החדר כולו. ההדפס על הווילון יכול לשקף את התחביבים ואת האהבות של הילד, הוא יכול להציג את החיה האהובה עליו או אפילו תמונה מספר אהוב או מסרט בלתי נשכח.

פרטיות וריכוז

בחדר הילדים מתרחשת למידה כמעט כל הזמן: בשיחה, במשחק או ביצירה, ילדים תמיד לומדים וסופגים את החוויות באופן טבעי. כדי לאפשר למידה או משחק ללא הפרעות ניתן להשתמש בווילון שמשאיר את שפע הסחות הדעת בחוץ ומאפשר להתרכז בפעילות הנוכחית, גם לילדים בעלי קשיי ריכוז. בנוסף, וילונות לחדרי ילדים מאפשרים גם הגפה שלהם כדי לשמור על פרטיותם ועל בטיחותם של ילדים בחדר, בעיקר בבתים צמודי קרקע או בדירות מגורים הממוקמות בקומות נמוכות.

שיעורי בית ומשחקי מחשב

רבות מהפעילויות העצמאיות של ילדים מתרחשות מול מסכים – הם צופים בתוכניות טלוויזיה חינוכיות או מבדרות, משחקים בטאבלט או בטלפון החכם ולומדים מול מסך המחשב. כך שעבור פעילויות לימודים וגם עבור פעילויות פנאי נדרשת שליטה על כניסת האור לחדר וניתן אף להחשיך את החדר לחלוטין, במידת הצורך, כדי לאפשר צפייה נוחה במסכים או מנוחת צוהריים נטולת הפרעות.

חומרים

וילונות עשויים ממגוון גדול של חומרים שונים, לא כולם מתאימים לחדר הילדים. עבור חדר הילדים כדאי להעדיף וילון פשוט להפעלה, גם להורה המטפל בתינוק וגם עבור ילד המשתמש בו בעצמו. חשוב לבחור בדים הנוחים לניקיון כי איכשהו עלולות להגיע אליו טיפול של צבעי גואש או כתמים של ארטיק דביק. ישנם וילונות לחדר ילדים העשויים חומרים סינתטיים שמתאימים לניקוי פשוט במכונת הכביסה. בנוסף, חשוב להקפיד לבחור וילונות לחדרי ילדים שאינם דליקים ולהקפיד על הרחקת רהיטים ממנגנון ההפעלה של הווילון כדי למנוע מפעוטות להגיע אליו. נושא חשוב נוסף הוא לדאוג להתקנה מקצועית של הווילון ושל מנגנוני ההפעלה שלו, על ידי מתקין מיומן, כדי להבטיח שלא תהיה סכנה של התחשמלות או של נפילת הווילון חלילה.

מנגנונים

וילונות שונים פועלים בעזרת מנגנונים שונים. ישנם וילונות שמופעלים על ידי ידית אחיזה או על ידי חוט משיכה אבל לחדר הילדים מומלץ לבחור במנגנון חשמלי שפועל בעזרת מתג פשוט, כזה שיוכל ילד בן שש למשל להפעיל באופן עצמאי, ללא סיבוכים וללא סכנה. חשוב לזכור שיש להקפיד על אבטחת מנגנוני וילונות בחדרי ילדים אבל גם במקומות אחרים כמו חדרי משחקים, חדר משפחה, חדר אוכל ועוד. זכרו שישנם וילונות לחדר ילדים שמותאמים לשילוב במסגרת בית חכם ומאפשרים שליטה על הווילון דרך האפליקציה.

הוילוניה

חדרי ילדים שטופי אור עם חלונות גדולים ופתוחים אל החוץ, זו תמונה יפה אבל אנחנו יודעים היטב שאור השמש יכול להיות חזק מדי, חם מדי או מסנוור מדי. אנחנו זוכרים שישנם מקרים בהם נרצה לדאוג לפרטיות הילדים המשחקים בחדר או להסתיר מהילדים את החוץ, לטובת ריכוז בלימודים למשל. בוילוניה מבינים שווילון בחדר הילדים הוא עניין שימושי ועיצובי וישמחו להדריך אתכם בבחירת סוג הווילון המתאים ביותר לילד שלכם ולחדר שלו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

תפריט נגישות

מפעל כחול לבן לייצור וילונות!

לכל הארץ: 077-231-4243

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ
חינם

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ חינם ברחבי הארץ

רוצה לדבר איתנו כבר עכשיו? 077-231-4243 לכל הארץ