וילונות לבית

הווילונות מהווים חלק חשוב בעיצוב הבית ואחד מפרטי הטקסטיל המרכזיים, כמעט בכל חדר. אבל וילונות הם לא רק פריט עיצובי מיוחד הם גם פריט שימושי חשוב, בעיקר בשמש הקופחת של ארץ ישראל. כמעט כל חדר בבית זקוק לווילון שונה, מסיבות שונות. אז איזה וילון מתאים לאיזה חדר?

עיצוב פנים

עם חלוף השנים וההתקדמות בעיצוב בתים, אנחנו רואים גדילה הולכת ונמשכת של החלונות. בחלק מהבתים החדשים יותר, ניתן לראות קירות שלמים עשויים כחלון, שמאפשר להכניס אל הבית את אור השמש ואת האוויר הנעים. אבל כדי לשמור עלינו מפני אי נוחות, כל החלונות מחופים תמיד בווילונות, כדי לאפשר שליטה מקסימלית של דיירי הבית על התאורה, על הטמפרטורה ועל הפרטיות. כדי להתאים לעיצוב הכללי של הבית, וילונות לבית יכולים להתכתב עם הצבעים השולטים בעיצוב או עם הסגנון שנבחר לעיצוב הבית ויכולים להיות עשויים בד מודפס ולהוות יצירת אומנות של ממש כאשר הם מוגפים.

בין הפנים לחוץ

חלונות הם חלק מהבית אבל בגלל שהם עשויים מחומר שקוף, ישנם מובנים שבהם חלון הוא מסוכן ופרוץ יותר מאשר קיר בנוי. להתמודדות עם מקרים כאלה, חשוב לבחור וילון לבית עשוי חומר שמאפשר הצללה או החשכה מלאה וכן מהווה מחסום עמיד לחום, כדי להשאיר גם את הטמפרטורות בחוץ בשעות בהם השמש חזקה במיוחד. וילונות מאפשרים גם מניעה של הסחות דעת מהחוץ וגם פרטיות מפני מבטים מן החוץ. וילון איכותי לבית יאפשר לכם לאטום לגמרי את החלון ולהשאיר בחוץ גם את הקולות והרעשים.

נוחות ובריאות

וילון איכותי לבית חייב להיות כזה שמאפשר ניקיון ותחזוקה פשוטים יחסית, כדי להבטיח שמירה קלה על ניקיונו לטובת בריאות האוויר שנושמים דיירי הבית וכן להיות עשוי מחומר בטיחותי ומותאם לתפקידיו בחדר המסוים: וילון עדין שמתאים לחלון בחדר השינה יכול להיות בחירה בעייתית כווילון למטבח למשל – למטבח נרצה לבחור וילון מחומר קל לניקוי ועמיד בפני חום גבוה יחסית ומפני רטיבות. לחדר האורחים נבחר אולי וילון גלילה עם מנגנון פשוט לתפעול, לטובת מבקרים לראשונה אך לחדר הילדים נעדיף מנגנון שיבטיח שילדים לא יוכלו להגיע אליו ולפתוח בעצמם את הווילון או את החלון. בוילוניה תוכלו למצוא שפע של וילונות לבית ואם תרצו, תוכלו לבחור בווילון בהתאמה אישית, של המתפרה של הוילוניה.

להדליק את החושך

בהיסטוריה, התאמצו בני האדם להכניס את האור אל הבית בשעות החשיכה, כדי לאפשר עשייה נוחה גם בשעות בהן השמש אינה זורחת. היום, אנחנו משתמשים במכשירים חשמליים בעלי מסך שמפיץ אור בעצמו, ונדרשים לשלוט בכמות התאורה כדי לעבוד, ללמוד או לצפות במסכים, בכל שעות היום. וילון לבית של היום מוכן היטב לתפקיד ומאפשר החשכה מלאה של החלל או האפלה חלקית שלו, על-פי בחירת המשתמש. וילונות בחדרי שינה זקוקים גם הם לווילון שמאפשר החשכה, לטובת מנוחה בשעת צוהריים מוארת או לטובת שינה בחדר חשוך למרות התאורה מחוץ לחלון.

מבלים בבית

גם בשעות הפנאי שלנו, בבית, אנחנו בדרך כלל בוחרים לבלות מול מסך כלשהו – בצפייה בסרט או בפרק מסדרה, בקריאת ספר בקורא אלקטרוני, מול הרשתות החברתיות במחשב או בטלפון החכם או אפילו בשיחת וידאו עם קרובים או עם חברים. עבור רוב הפעילויות האלה, נבחר להאפיל או להחשיך את החלל, כדי לצפות ולתפעל את המסכים בקלות, בלי קשר לשעה ביום. החשכה מוחלטת של החדר בו בוחרים לצפות בסרט מאפשרת לקרב את החוויה לחוויית הקולנוע של צפייה בסרט. אם בעבר היו מחשיכים את הסלון כדי לצפות בהקרנת שקופיות או סרט ביתי – היום אפשר לסגור את הווילון בקלות ולצפות בשפע האדיר של בידור שמוצע לנו מכל מסך.

הוילוניה

וילונות כבר אינם רק פריט עיצובי. בעולם של היום, חשוב לנו שווילונות יתאימו לנו בדיוק. בוילוניה ישמחו לקבוע אתכם פגישת ייעוץ ולעזור לכם לבחור את הווילון המתאים לכל אחד מחלונות הבית – את החומר המתאים ביותר, מנגנון ההפעלה הנכון וסוג הווילון המושלם. בעזרת אנשי הוילוניה תוכלו להתייעץ, לתכנן ולבחור את הווילונות שלכם לכל הבית במקום אחד. ואם הווילון המושלם בשבילכם עדיין לא קיים? המתפרה של הוילוניה יודעת להגשים חלומות ותייצר עבורכם במיוחד את הווילון שבחרתם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

תפריט נגישות

מפעל כחול לבן לייצור וילונות!

לכל הארץ: 077-231-4243

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ
חינם

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ חינם ברחבי הארץ

רוצה לדבר איתנו כבר עכשיו? 077-231-4243 לכל הארץ