וילונות אקוסטיים מחיר

להתקדם לוילון אקוסטי לבית

אחרי יום עבודה עמוס בחללים סגורים אתם מגיעים הביתה ומה שאתם רוצים זה שקט ואוויר צח. עד היום הייתם צריכים להתפשר בין בחירה בחלון פתוח עם זרימת אוויר ורעש סביבתי או חלון סגור ובית שקט. למרבה המזל בימינו כבר לא צריך להתפשר וניתן ליהנות מזרימת אוויר וגם מבידוד רעשים בעזרת וילון אקוסטי לבית של סטודיו הוילוניה. מדובר בוילונות גלילה מיוחדים מסוג דואט, בעלי מבנה פנימי של חלת דבש, המספקים רמה גבוהה של בידוד אקוסטי לצד פתרונות הצללה ובידוד תרמי. ואם לא די בכך בסטודיו מציעים עבור וילונות אקוסטיים מחיר כדאי במיוחד.

למידע נוסף לחצו כאן

וילון הסופג רעשים

ולילון אקוסטי מסוג דואט יש את היכולת לספוג רעשים מהסביבה החיצונית וגם בסביבת המגורים כמחיצה המעמעמת רעשים בין חללים שונים בבית. יכולת זו מושגת באמצעות מבנה ייחודי של הוילון עם שתי שכבות של בדים שביניהן מבנה של חלת דבש הכולא אוויר. הדבר מוביל להפחתה משמעותית בכמות הרעש החודר לבית ומניעת תהודה של קול מחלונות הזכוכית. כמו כן וילונות אלו מונעים יציאת קולות מהבית ושומרים על הפרטיות שלכם. כך תימנעו משיחות קולניות להגיע לאוזני השכנים וגם תוכלו לשמוע מוסיקה בווליום יחסית גבוה ללא דאגה שאתם מפריעים לשכנים שלכם. בכדי להעלות עוד יותר את רמת הבידוד של הוילון ניתן לקבלו מבד עבה ואטום המעניק פתרון הצללה והאפלה מעולה. 

לא רק בידוד רעשים 

מלבד בידוד רעשים וילונות דואט גם מספקים רמה גבוהה של בידוד תרמי התורמת לויסות טמפרטורות בעונה החמה והקרה. כמו כן וילונות אלו מעניקים פתרון הצללה מעולה ברמות שונות של הצללה ועד האפלה מלאה. לצד תוכנות פרקטיות מדובר גם בוילון מעוצב ומרשים שמוצע בשלל עיצובים. בסטודיו שלנו תוכלו לבחור בוילון אקוסטי במידות מתאימות למפתח ובשלל סוגי בדים וגוונים. כך תזכו בפתרון הצללה בעל איכויות של בידוד תרמי ואקוסטי וגם בתוספת מעוצבת ומרשימה למרחב.

הזמנת וילון אקוסטי

להזמנת וילון אקוסטי במחיר משתלם, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא בחינם, צרו קשר עם הוילוניה בטלפון 054-2304230

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.