וילונות גלילה זברה מחירים

על וילונות גלילה זברה

לאחרונה עולה הביקוש עבור וילונות גלילה זברה בהיותם מספקים פתרון הצללה יוקרתי ומודרני, שמשתלב עם מגוון סגנונות עיצוב ומשרה בחלל אווירה אלגנטית ונעימה. וילונות אלו מוצעים למכירה בסטודיו הוילוניה במבחר איכותי ובשלל צבעים. כמו כן בסטודיו מציעים עבור וילונות גלילה זברה מחירים נוחים ומשתלמים במיוחד ומספקים אותם עם שירותי ייעוץ התקנה מקצועיים ואחריות מקיפה.

למידע נוסף לחצו כאן

מה זה וילון זברה?

וילון זברה הוא וילון גלילה מתקדם המספק פתרון הצללה יעיל ביותר. הוילון מורכב מרצועות אופקיות, מדויקות וסימטריות של בד. הרצועות מופרדות על ידי רצועות של רשת דקה ועדינה. מבנה ייחודי זה של וילון מעניק לו יכולות גבוהות של בידוד תרמי לצד רמה גבוהה של שליטה בוויסות אור וטמפרטורה בחדר. את הוילון גוללים כלפי מעלה באמצעות מוט או שרשרת או עם מנגנון הפעלה חשמלי.

וילון גלילה מבוקש

וילונות גלילה זברה הפכו בשנים האחרונות למבוקשים ביותר גם בקרב מעצבי פנים, בזכות התכונות הייחודיות שלהם. בתור התחלה הוילון מעניק רמות גבוהות של שליטה בכמות האור החודרת לחדר והאווירה המתקבלת, באמצעות פעולות פשוטות של משיכה או הפעלת מנגנון חשמלי. בנוסף לוילון חזות עכשווית נקייה ואלגנטית עם שלבים סימטריים ומדויקים שיוצרים אוירה קלילה ונעימה במרחב. מעבר לכך מדובר בוילון מאוד עמיד בפני אבק ומים ודהייה, השומר על חזותו הראשונית לאורך זמן.

וילונות מתאימים למגוון חללים

החזות הנקייה והמרשימה של וילונות זברה לצד רמה גבוהה של עמידות הופכים אותם לרלוונטיים עבור מגוון חללים שונים בבית או במשרד. בין היתר בבית הם מתאימים לחדרי שינה, מטבח וגם לסלון, בעוד שבמשרד הם יתאימו לחדרי ישיבות, חדרי המתנה, חדרי מנהלים ועוד. בכל מקרה ובכל חלל, וילונות אלו יעניקו חזות אלגנטית, מרשימה ונקייה.

הזמנת וילונות גלילה זברה

להזמנת וילונות גלילה זברה במחירים משתלמים, למידע נוסף וייעוץ מקצועי ללא עלות, צרו קשר עם הוילוניה בטלפון 054-2304230

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.