וילון אטום לאור

אור בלילה, חושך ביום

במשך דורות חיפשה האנושות דרכים להאיר את הלילה – נרות, מנורות נפט ועם המצאת החשמל והנורה – גם אור חשמלי.  ההתפתחות הטכנולוגית הביאה לחיינו מכשירים בעלי  מסך שהם מפיצי אור בעצמם ולפיכך, נראים היטב בסביבה חשוכה. ולכן כל מי שעוסק בעבודה מול מסכים באופן מקצועי וכל מי שזקוק לסיוע של חשיכה כדי לעזור למקד את הראייה וכל מי שמעוניין לחוות חוויית בית קולנוע אפילו בבית, נדרש לחסום את כניסת האור מן החוץ דרך החלונות, שנבנו בבתים כדי להכניס לתוכן שפע של אור יום. הדרך לעשות את זה היא בדרך כלל באמצעות וילונות האפלה שנקראים גם וילון אטום לשמש או וילון גלילה אטום לאור.

צופים, עובדים, משחקים, ישנים

הצורך שלנו בחושך נפוץ יותר ממה שנדמה לנו ובנוסף לצורך להעמיק במה שנצפה באמצעות מסכים אלקטרוניים, יש בינינו כאלה שזקוקים לחושך מלא כדי להצליח להירדם ולישון. ישנם גם כאלה שאפילו האורות החיוורים מהתאורה ברחוב גורמים לשנתם לנדוד. לכן יש צורך גם בהאפלה של חדרי השינה כדי לאפשר שינה נוחה, ללא הפרעה, גם לרגישים לאור, שנאלצו להשתמש בתחליפים דוגמת מסיכה לשינה שמכסה את העיניים. גם בבתי קולנוע, במוזאונים, בחדרי דיון ובאולמות תיאטרון יש צורך בהחשכה של החדר, בעזרת וילון האפלה שהוא וילון אטום לאור.

עיצובים של וילונות אטומים לאור

וילונות אטומים לאור עשויים בד שארוג בצפיפות שלא מאפשרת לקרני אור לחדור דרכו אבל הוא יכול להיות צבוע במגוון צבעים, אם תרצו להתאים את גוון הווילון לעיצוב החדר. בד של וילונות אטומים לאור הוא בעל יתרונות, נוסף להאפלה. בין השאר וילון אטום לאור משמש גם כמבודד חום וקור וגם כמבודד אקוסטי  – השילוב מוצלח במיוחד לצפייה בסרט ללא הפרעות אבל כמובן, גם חדר השינה הוא מקום שבו כדאי שתהיה אפשרות לייצר שקט בהסטת וילון. גם וילון גלילה אטום לאור יכול לעמוד במשימה.

אתה מחליט, אתה בוחר

אם אתם אנשים שעובדים או משתמשים באופן קבוע במסכים, סביר להניח שאתם מכירים היטב גם את עולם האינטרנט, ובתוכו את עולם הקניות באינטרנט. כאשר אתם רוכשים וילון אטום לשמש אצל הוילוניה, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי לבחירה המתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם, כמו גם ליווי אישי שיסייע לכם להזמין את הווילון האטום לאור שיעשה בשבילכם את החושך המושלם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

תפריט נגישות

מפעל כחול לבן לייצור וילונות!

לכל הארץ: 077-231-4243

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ
חינם

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ חינם ברחבי הארץ

רוצה לדבר איתנו כבר עכשיו? 077-231-4243 לכל הארץ