וילונות מחירים

המחירים הנמוכים שאתם רואים בפרסומות לחנויות אונליין, נשמעים לפעמים כמו מבצע מדהים או מעלים חשד לאיכות ירודה. אז זהו, שלא, כי אם ניקח בחשבון את היתרונות הרבים של המכירה באמצעות אתר אינטרנט, נגלה שהוויתור על חנות פיזית, עוזר ליצרנים וליבואנים להוריד את מחירי המוצר בזכות החסכונות שלהם על שכר דירה, ניקיון, אנשי מכירות, חשמל, הובלות, החזרות ואחסון סחורה במחסנים סמוכים לחנויות. באינטרנט הכל עובד אחרת.

חנות באינטרנט

היתרונות המרובים של קניות מקוונות עובדים לטובתנו, בכל מיני מובנים אבל בעיקר בשורה התחתונה – המחיר. העובדה שאין לחנות סניפים פיזיים מורידה באופן ניכר את מספר העובדים שמשתלבים בתהליך המכירה ומוותרת על הוצאות ניכרות, כך שגם מחירים לוילונות לצרכן מושפעים מכך. חנויות אינטרנטיות הן בדרך כלל גם דרך קלה ונוחה שתאפשר לכם בחירה של וילונות מחירים ועיצובים מבין מגוון עצום של אפשרויות. גם כאן שוב משחקת לטובתנו העובדה שאין לחנות צורך להציג את המוצרים השונים ולכן היא יכולה להחזיק במחסן גדול מגוון גדול של דוגמאות, מידות וגוונים.

לא רק זול, גם קל

בנוסף לפיתוי של מחיר וילונות הנמוך, באופן יחסי, קנייה של מוצרים שיכולים להיות כבדים וגדולים כמו וילונות לסלון למשל נוחה בקנייה ברשת גם משום שתוכל לערוך את הקניות, ההשוואות וההתלבטויות מבלי לעזוב את הכורסה וגם משום שבסוג כזה של קנייה ישנה בדרך כלל אפשרות של משלוח עד דלת הבית ולעתים גם החזרות באופן דומה. בקנייה מקוונת ניתן לראות וילונות מחירים ופרטים נוספים וגם לקרוא תגובות של קונים קודמים על המוצר המסוים שבחרתם וכן על החנות בה אתם מבקרים. חיפוש באינטרנט מאפשר גם בדיקה של מראה הווילון כשהוא תלוי, בתמונות אווירה אותנטיות או פרסומיות.

כבר לא צריך לדמיין

צעד נוסף שעשתה הטכנולוגיה לטובתכם הוא השימוש בתצוגה מותאמת אישית. תוכלו לצלם את הבית ולהדביק עליו תמונה של הווילון כדי לראות איך הוא משתלב בבית שלכם. יש גם תוכנות הדמיה שונות שיוכלו גם להראות לכם את ההשפעה של הווילון על התאורה בחדר. גם אם אתם לא בקיאים בתוכנות שונות שיוכלו לעזור לכם, לפעמים אפילו יותר מאשר מחירי וילונות – תוכלו תמיד להשתמש בתמונות קיימות של המוצר או לכל הפחות תוכלו לבדוק את הגוון או את הדוגמה שבחרתם במקום בו מיועד להתלות הווילון או להשוות אותו לפריטים צבעוניים קיימים כדי לבדוק את ההתאמה. גם בתחום של וילונות השוואת מחירים, הבחירה בקנייה מקוונת אידיאלית.

על מה אתה משלם?

כאשר אתה משלם על מוצר, אתה קונה גם את השירות. זה אחד התחומים שלא השתנו בהכרח, עם המעבר לקנייה אונליין. גם אם רכשתם מוצר בחנות אינטרנטית, סביר שיהיו לכם שאלות וצורך בהבהרות, יהיו כאלה שירצו לשמוע מתי יגיע המשלוח וגם כאלה שירצו להחמיא לשליח או לתולה הווילונות. עבור כל אלה, חשוב לבחור חנות אינטרנטית עמידה, בעלת ניסיון וצוות מומחים שיוכל לייעץ לכם – חנות כמו הוילוניה, שבה תהליך הקנייה הוא חוויה נהדרת ממש כמו השימוש במוצר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

וילונות השוואת מחירים

על מחירים לוילונות   אם תערכו עבור וילונות השוואת מחירים, תגלו שבסטודיו הוילוניה מציעים לכם עבור וילונות איכותיים בהתאמה אישית מחירים נוחים במיוחד. כמו כן בסטודיו מוצע מבחר וילונות במבצע במחיר אטרקטיבי במיוחד. יחד עם זאת חשוב לדעת כי מחירים לוילונות אינם אחידים והם מושפעים ממספר גורמים הכוללים בין היתר את סוג הוילון וגודלו, סוג הבד מנגנון פתיחה ועלות התקנה.
למידע נוסף לחצו כאן גורמים המשפיעים על מחירי וילונות   כאמור מחירים לוילונות אינם אחידים והם מוכתבים בהתאם למספר גורמים הכוללים:
  • גודל וילון- מחירי וילונות נקבע במטרים לפי אורכם. מחיר למטר וילונות מוכתב בהתאם למידות המשטח עבורו הוא מיועד וכן בהתאם לכמות הבד הנדרשת עבורו הגדלה בוילונות עם קפלים, מכווצים או עם מספר שכבות.
  • סוג ואיכות הבד- גם סוג ואיכות הבד לוילון משפיעים באופן ישיר על מחירו בהתאם לעלויות הבדים בשוק הטקסטיל. האיכות של הבד ומכאן גם מחירו נקבעים בין היתר בהתאם לצפיפות סיביו, למשקלו ועוביו.
  • סוג תפירה – וילונות נבדלים אחד מהשני גם בסוג תפירה שלהם, החוטים המשמשים את התפירה ומידת מורכבותם המשפיעה על משך מלאכת התפירה. כך למשל, יש הבדל בין עלות תפירה רגילה לתפירת בננה או תפרים משולשים. כמו כן מחיר הוילון מושפע מצפיפות התפרים הניכרת בייחוד בוילונות קפלים ומכתיבה את כמות הקפלים במטר בד.
  • כותרות- גם הוספה של כותרות לוילון בחלקו העליון למטרות דקורציה מעלה את מחירו. העלות מגלמת בתוכה את מחיר הבד ומלאכת התפירה.
  • מסילות ומוטות- גם סוג האבזרים המשמשים לתליית הוילון משפיעים על מחירו, בייחוד אם מדובר באבזרים מיוחדים מחומרי גלם יקרים.
  • מנגנון פתיחה- סוג מנגנון פתיחה בין אם ידני או חשמלי משפיע באופן ישיר על מחיר המוצר הסופי, כאשר וילון עם מגנון הנעה חשמלי יקר יותר מידני בגין תוספת של מנוע חשמלי ותשתיות חיווט ובקרה. כמו כן איכות ועוצמת המנוע, פתיחה באמצעות שלט, וחיבור לבית חכם מביאים להבדלים בעלויות מנגנוני פתיחה חשמליים שונים.
  • התקנה- עלות וילון מגלמת בתוכה גם עלויות התקנה המשתנות בהתאם למורכבות וגודל העבודות ובאם מדובר בוילון עם מגנון ידני או חשמלי.
  הזמנת וילונות במחיר משתלם   להזמנת וילונות במחירים משתלמים, לעוד פרטים וייעוץ מקצועי בחינם, צרו קשר עם הוילוניה בטלפון 054-2304230.

תפריט נגישות

מפעל כחול לבן לייצור וילונות!

לכל הארץ: 077-231-4243

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ
חינם

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ חינם ברחבי הארץ

רוצה לדבר איתנו כבר עכשיו? 077-231-4243 לכל הארץ