חנות וילונות בחיפה

וילונות, בדומה לכל פרטי הטקסטיל שמשולבים בבית, דורשים אחזקה וטיפול שוטפים כדי שיישמרו ויוכלו להמשיך ולתפקד גם כחלק מעיצוב הבית וגם בתפקידיהם האחרים כמו שמירה על פרטיות ושליטה על עוצמת האור הטבעי בתוך הבית. אם אתם גרים בחיפה, וביתכם חשוף לכל המפגעים החיצוניים החל ממזג האוויר ועד לזיהום אוויר, קבלו כמה עצות פשוטות שיעזרו לכם לשמור באופן הטוב ביותר על הווילונות שלכם.

איך מנקים וילון?

כל הווילונות וגם וילונות בחיפה תלויים באופן כזה ובמיקום כזה, שככל הנראה יתפסו אבק ולכלוך וידרשו ניקוי תקופתי. אם אתם יכולים לשאוב את הווילונות בצורה נוחה, זה עשוי לדחות מעט את מועד ניקוי הווילון. הדבר החשוב ביותר הוא למצוא את תווית הכביסה שצריכה להיות תפורה לווילון, בדיוק כמו לכל מוצר טקסטיל. על התווית תמצאו את כל ההסברים והתנאים שמתאימים לניקוי הווילונות. ישנם וילונות שניתן לכבס במכונת הכביסה, במים קרים ולייבש בקלות בצל, וישנם וילונות שלהם נדרש ניקוי יבש ואז המשימה הופכת להיות מציאת ניקוי וילונות בחיפה.

איך מאחסנים וילונות?

לעיתים אנחנו נדרשים לאחסן וילונות. זה יכול לקרות כאשר מתכננים להעביר אותם לחברים או לבני משפחה, בזמן מעבר דירה או במידה שאתם כאלה שנוהגים להחליף את הווילונות מדי עונה או מדי שנה. וילונות ניתן לאחסן כשהם מקופלים בקופסת אחסון סגורה או בארון. אם יש לכם אזור אחסון צפוף מדי, תוכלו גם לגלגל את הווילונות לטובת האחסון. אם אתם עומדים לאחסן את הווילונות בארון הבגדים שלכם, בדקו שהוא מאוורר היטב והשתמשו בתיקים מיוחדים לאחסון וילונות ולתלייה שלהם בארון.

איך מתקנים וילון?

הווילון עצמו זקוק לתיקון כאשר אחד מהחוטים רופף ומתחיל להיפרם מתוך הווילון, במקרה כזה רצוי לקשור את החוט שנפרם ולקצר אותו, במידה שהוא ארוך מדי. תיקון נוסף נדרש אם נוצר חור או קרע בווילון. תיקון כזה תוכל לעשות בעצמך, עם מדובר על וילון כותנה למשל ולך יש כישורי תפירה סבירים. אם לא, כדאי לפנות לתופר או לתופרת מנוסים למשל אצל חנות וילונות בחיפה ולהביא אליהם את הווילון כדי להבטיח תיקון מהיר, יעיל וכזה שלא ישפיע על צורת הווילון. תיקונים נוספים שקשורים לווילונות הם בדרך כלל כאלה שדורשים החלפה של חלקים כמו מוט הווילון או כמו הלולאות או המתלים של הווילון.

איך מודדים חלון עבור וילון?

מדידת חלון היא משימה יותר מסובכת ממה שנדמה לנו, לא רק בגלל שחשוב למדוד את גודל החלון כולו ויש כאלה שמודדים רק את שטח הזגוגית ועלולים לבחור וילון קטן מדי למידות שהם צריכים. בנוסף, לסוגים שונים של וילונות נהוג להוסיף עוד מידות כדי להבטיח שהווילון יהיה מסוגל להיפתח ולהגר בצורה נוחה ולעתים גם כדי להסתיר חלק מהקיר ולייצר אשליה של חלון רחב במיוחד שמסתתר מאחורי הווילון. משום כך אנחנו ממליצים לוותר על חנות וילונות בחיפה ולבחור לקנות באינטרנט, ובאופן ספציפי אצל הוילוניה, שם יסבירו לך בדיוק מה למדוד ואיך ומשום שהכל נעשה און ליין, תוכל למדוד ולבדוק שוב בזמן אמת ובקלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

תפריט נגישות

מפעל כחול לבן לייצור וילונות!

לכל הארץ: 077-231-4243

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ
חינם

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ חינם ברחבי הארץ

רוצה לדבר איתנו כבר עכשיו? 077-231-4243 לכל הארץ